Follow this blog with bloglovin

3 aug. 2014

Härlig dag!

Vilken härlig dag jag har haft, hoppas ni också har haft det. Började dagen med en långpromenad med mamma & hundarna, är så underbart att va ute i skogen... men börjar tröttna en aningen på denna värme! Tycker så synd om hundarna. Sen åkte vi i alla fall vidare till skjutbanan hemma i Enviken, dom hade Öppet hus - björndag. Ångrar mig nu att jag inte tog med Silver och testa han på linbjörnen, men det får bli nästa gång. Bara för att jag ångra mig så mycket la jag ett spår åt honom istället när vi kom hem, han tog det klockrent! Kanske blir eftersöks utbildning till hösten, spännande.

Sebbe & Rikki for till Junsele idag också, så jag och Silver hoppas att vi vaknar av ett sms i morgon bitti där det står att det gick super bra för dom. Det tror jag. Nu ska jag kika vidare, ha en bra kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar