Follow this blog with bloglovin

20 mars 2014

JAQT

Igår fråga Sara om jag ville hänga med på JAQT möte i stan, och självklart. Roligt att va med och träffa andra tjejer som redan jagar och höra om alla jakter för just bara tjejer dom anordnar. Jag fick ännu mer inspiration och motivation till att börja jaga. Så det tackar jag verkligen för! Nu vill jag bara att vi ska ha teori provet så jag kan lägga all tid till att öva på skytte.

Idag är lille Silver hemma med mig, han är halt igen... Det är så tråkigt, och det gör ont i mattes hjärta. Vi får mysa, ta det lugnt och massera lilla benet hans. Vi vet ju att det är "växtvärk", men att det ska va så svårt att få tabletter utskrivna gör mig galen.
Men nu ska jag dricka upp kaffet, sen ska jag slänga på mig tränings kläderna och köra ett extra hårt hemma pass, har varit lite dåligt med det i helgen och dom första dagarna av veckan så nu lär jag köra igång igen! Ha en bra dag alla, Puss & Kläm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar