Follow this blog with bloglovin

8 jan. 2014

2013-2014

Nytt år.... igen!

2013 har varit ett år med glädje och sorg, som kanske varenda år är. Men 2013 kanske lite mer utav båda delarna. Jag själv har vuxit som människa, har fått lärt mig så otroligt mycket. Jag har fått mött nya människor och jag har även förlorat. Har förlorat två helt underbara och fina personer i mitt liv, två som jag saknar varje dag. Jag har fått nya vänner, och glidit isär från gamla. Men så är livet!

Mitt jobb har stärkt mig som person, mitt jobb har nog gjort mig till en annan människa. En människa som bryr sig om alla, vill att alla ska må bra och vill hjälpa alla som behöver hjälp. Kanske har jag tänkt lite för mycket på alla andra och glömt bort mig själv i svängarna. Så detta år ska jag försöka att ta hand om mig själv lite mer. Mitt jobb har även visat mig att man ska ta vara på varje dag, allt kan förändras på en liten jäkla sekund.

Min kära familj är den samma v. Det är jag enormt tacksam över. Det var jobbigt när farfar blev sjuk, men gubben är ute och kör bil igen. Är så stolt! Sebbe och jag håller ihop, min andra halva och mitt allt. Vi har också haft uppgångar och nedgångar, men det löser sig. Lilla Silver flytta in hos oss, nu står vi med två hundar och utan dom vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Dom är verkligen mina två lyckopiller.

- Jag har inga nyårslöften, bara några små saker jag ska förändra.. Men dom håller jag för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar