Follow this blog with bloglovin

28 jan. 2014

IKEA

Blev en tripp till IKEA i Borlänge idag med Sofie, var inte igår vi träffades så det var skoj! Hittade lite smått och gott - Ljus (såklart), en ny stekpanna, kaffe muggar, lådor till expedithyllorna, kaffe termos och säkert nått mer också. Svängde även in på systemet, kände mig som en yr höna som inte visste alls vart jag skulle gå, men det slank ner både det ena och det andra i korgen. Så nu är helgen räddad.

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och tvättar en massa kläder, försöker samla kraft att vika ihop allt och plocka in i garderoberna. Sebbe är väldigt duktig på att tvätta, men sen blir det liggandes i badrummet, han förstår inte att man ska vika in och hänga upp kläderna, karlar!?
Ha en fortsatt bra dag alla, nu ska jag hinka i mig kaffet innan det kallnar. Puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar