Follow this blog with bloglovin

16 jan. 2014

Nytta och nöje

Inne på min tredje och sista natt innan det är dags att gå av och få ha en ledig helg. Denna helg ska jag blanda nytta och nöje. Har fått hem mitt nya jaktställ (super fint), så det ska på och gråtussarna ska ut i skogen med mig. Hoppas på härligt vinter väder! Sen är det även utgång på lördag som gäller, tror det blir kanon. Hoppas allt är bra med er annars, har även fått mig en redig ompyssling av mitt hår idag. Klippt mig ordentligt och färgat, så nu är det mer ljust/blont. Känns jätte bra, och jag ska då aldrig mer färga håret hemma... Mina toppar var som svinto, jag som skulle spara ut håret. Jaja, är huvudet dumt så är det. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och hålla tummarna att det blir en lugn natt. Ha det bra! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar