Follow this blog with bloglovin

11 apr. 2014

Det ska va rosa

God morgon godingar. Vädret är förjävligt, solen får gärna komma fram. Frukosten är intagen - 2 ägg, ett glas mjölk och en protein shake med linfrön på toppen. Mumsigt.

 
Ska snart sno om till tränings kläder och köra ett cardio pass + magpass. Älskar att det finns en massa pass och övningar på youtube. Tok bra! Men jag lär pilla fingrarna ur röven någon dag och ta mig till gymmet, men än så länge funkar hemma träningen lika bra, och kroppen är på väg mot rätt håll. Love it! Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Hejsan! jag har nu gått en kurs i djurkommunikation, är du intresserad av att få lite svar från ditt djur, eller höra hur den mår? jag tar 100 kr per djur, och detta sker distans. Om djuret inte vill prata så tar jag såklart inte betalt, men det är ovanligt. Du betalar isf när jag pratat med djuret så du får läsa det först innan betalningen sker.
    du når mig på min mejl: jeennifeerA@hotmail.com om du är intresserad eller bara vill veta mer, så förklarar jag:)
    Kram

    SvaraRadera