Follow this blog with bloglovin

24 apr. 2014

Vill bli frisk

Jag tror jag bli smått galen, är fortfarande förkyld så jag nästan tror det är värre nu, och vi ska inte prata om min röst. Låter som en kraxande kråka! Det är tungt att andas, det är slemmigt, hostigt, täppt, halsen gör ont och sen allt jävla snor..... antingen är jag täppt så jag inte kan andas, eller så är det som att vri på en kran. Jag vill bli frisk och pigg, vill träna, ut i skogen och röra mig på. Nu går det ju inte, går jag ut på en liten "snabbare" promenad så låter jag som en flåsig hjärtsvikts patienten..

Påskhelgen blev till slut en väldigt bra helg! Söndagen var toppen, inte haft så skoj på väldigt länge. Man har verkligen underbara vänner. Idag ska jag jobba natt, så är nästan ledig hela dagen. Får se vad jag ska hitta på, vika tvätt är iaf prio 1, sen kanske man kan slå sig ned i solstolen och bara njuta om det inte är för kyligt ute.
Ha en bra dag alla, Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar