Follow this blog with bloglovin

18 apr. 2014

Ensam långfredag...

Det var en lång tråkig jävla dag, rent ut sagt. När jag vakna hade Sebbe redan åkt iväg på roligheter, själv blev man lämnad hemma med allt ansvar, tack för det. Suck! Ibland skulle jag verkligen vilja att min karl var mer social med mig och hörde av sig lite mer när han är ut, vi gör fan aldrig nått tillsammans, så jävla tråkigt!!

Åkte i alla fall upp till mamma och pappa en sväng, jag och mamma tog en promenad i skogen. Mamma mötte ju en björn igår efter våran "vanliga" väg i skogen som vi brukar gå, spännande. I morgon tror jag att jag ska ta med gråtussarna så får vi se om dom snappar upp nå spår. Får se vad jag ska göra ikväll, ensam hemma kväll eller om jag ska åka till Enviken och umgås med lite folk, vet att jag kommer va trött redan vid elva som att jag jobbade i natt och sov knappt nått idag... Så lutar mer åt en hemma kväll, men det är så tråkigt att va själv. Ja ja, nu ska jag sluta va grinig. Ha en bra kväll alla, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar