Follow this blog with bloglovin

16 apr. 2014

Förkyld

Hoppas allt är bra med er, själv är jag förkyld som ett arsel. Förstår inte, jag brukar aldrig va förkyld så här ofta eller rättare sagt så här mycket. Snorig, ont i halsen och allmänt slö i kroppen.. Men har varken tid eller råd att va hemma, så det är bara bita ihop. Alvedon, nässpray, halstabletter och te så ska jag nog ta död på den här förkylningen också. Piggelin är också en fröjd för halsen när man har ont, gott är det också!



Idag är jag i alla fall ledig, sitter och dricker kaffe och pluggar som bara den i jägarexamens böckerna. Helst skulle jag vilja ta mig ut på en lång promenad i skogen, men idag får jag väl va snäll mot kroppen och vila och jag behöver verkligen plugga. Det är inte alls långt kvar nu tills vi har "uppskrivning", eller vad man ska säga. Ha en fortsatt härlig dag, så ska jag fortsätta med det där viktiga och försöka få i mig lite mat. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar