Follow this blog with bloglovin

4 apr. 2014

Skogen & Jag

Idag har jag tillbringat större delen utav dagen hemma i Enviken, mitt älskade Enviken! Hälsat på farmor och fikat, sen åkte jag upp till mamma & pappa. Tog mig en lång och skön promenad i skogen. Det var ju sånt härligt väder så jag satte mig i solen på en stubbe och bara njöt mitt i promenaden, så himla skönt att vara helt ensam i skogen och bara sitta i lugn och ro..

Nu har jag käkat lite, kassler med bea sås och en massa grönsaker. Sebbe är ute och dricker öl så jag och vovvarna tänker ha myskväll.. Men det suger lite i öl tarmen när det är sånt här väder, men det kanske slinker ner ett glas vin i morgon kväll.
Den som väntar får se.
...

Jaja, nu är kaffet klart så nu ska jag ta mig en kopp och kika vidare. En stund på tradera skadar aldrig, finns mycket roligt där. Ha en bra kväll alla, Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar