Follow this blog with bloglovin

8 apr. 2014

Sista gången

Hörre ni, igår hade vi sista jägarexamens träffen. Eller i alla fall sista teori träffen.. Känns lite konstigt, jag tycker dessa måndags kvällar har varit roliga, intressanta och framförallt har jag blivit mer och mer motiverad till att börja jaga varje gång. Jag har lärt mig saker som jag aldrig trodde jag skulle ha intresse av att lära mig, men ack så fel jag hade!
Nu gäller det att fokusera på att läsa och repetera, försöka få in allt i huvudet och se skillnad på alla fåglar, usch dom är inge roliga! Jag hoppas att provet kommer gå bra, jag hoppas att jag kan visa min kära sambo att jag faktiskt kan (inte för att han inte tror på mig), men ändå! Nästa vecka gäller det. Önska mig lycka till, det kan behövas.

Nu har jag avverkat ett träningspass - magpass! Sen trotsa jag ruskvädret och tog en PW runt byn, och nu har jag precis hämtat hem gråtussarna. Så ja, nu är det väl dags att hitta på vad det ska bjudas på för mat ikväll, är tomt i både kyl & frys... haha. Men det får nog bli en älg-gryta med nått gott till.
Ha en fortsatt härlig eftermiddag och kväll, puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar